Kako se mogu prijaviti na natjecanje?

Na natjecanje se moguće prijaviti putem forme na našoj web stranici: www.estudent.hr nakon otvaranja natjecanja.

 

Kada ću se moći prijaviti za LUMEN Business?

Od 15. siječnja 2020. do 2.veljače 2020.

 

Koliko slučajeva mogu rješavati na LUMEN Businessu?

Svaki student može rješavati dva (2) slučaja.

 

Može li se isti tim prijaviti na dva različita poslovna slučaja?

Da. Jedna osoba se ima pravo prijaviti na maksimalno dva poslovna slučaja, u različitim ili istim timovima.

 

Može li jedna osoba biti prijavljena u 2 različita tima?

Da, jedna osoba može biti prijavljena u 2 različita tima ako oni rješavaju različite poslovne slučajeve.

 

Kako prijaviti 2 poslovna slučaja?

Ako se isti tim prijavljuje za dva slučaja u jednoj prijavi se odabiru oba slučaja, inače je za svaki slučaj potrebno ispuniti prijavu ispočetka.

 

Možemo li se prijaviti za natjecanje nakon što završe prijave?

Nakon završetka prijava nije se moguće prijaviti na natjecanje.

 

Plaća li se sudjelovanje u LUMEN Businessu?

Sudjelovanje na LUMEN Business natjecanju se ne plaća.

 

Može li netko sam rješavati poslovni slučaj?

Ne može, poslovni slučaj se rješava u timu od najmanje dva, a najviše četiri člana.

 

Trebaju li svi članovi tima biti s istog fakulteta?

Svi članovi tima NE moraju biti s istog fakulteta.

 

Mogu li se natjecati studenti visokih škola, stručnih studija?

Studenti visokih škola i stručnih studija mogu sudjelovati u natjecanju.

 

Na koliko poslovnih slučajeva se možemo prijaviti?

Moguće je prijaviti se na dva poslovna slučaja.

 

Kako riješiti problem s prijavom više članova tima?

Provjerite jeste li ispravno unijeli broj članova tima i jeste li svaki unos potvrdili klikom na ‘U redu.’ ili enterom. Sve daljnje kućice za druge članove se pojavljuju automatski nakon potvrde prethodnog unosa.

 

Može li se znati koliko se natjecatelja prijavilo za rješavanje poslovnih slučajeva, koliko je natjecatelja predalo rješenja?

Nitko, osim koordinatora i poduzeća, ne smije znati broj prijavljenih i predanih rješenja.

 

 Možemo li tijekom rješavanja poslovnog slučaja tražiti pomoć od mentora iz poduzeća čiji poslovni slučaj rješavamo?

Poželjno je da zatražite pomoć od mentora iz poduzeća čiji poslovni slučaj rješavate kako bi vaše rješenje bilo što kvalitetnije. Komunikacija između vas i poduzeća će se isključivo vršiti putem vašeg koordinatora, člana Business organizacijskog tima, kojeg možete kontaktirati na njegov mail koji je oblika ime.prezime@estudent.hr.

 

Je li dozvoljeno imati mentora profesora s fakulteta na kojem studiramo?

Da, čak i preporučeno.

 

Što se točno od nas traži da napravimo u poslovnom slučaju?

Detaljne upute o rješavanju poslovnog slučaja iznosit će mentori poduzeća na Uvodnom predavanju te na službenim konzultacijama.

 

Imam li obvezu predati rješenje poslovnog slučaja na koji sam se prijavio/la?

Ne postoji službena obveza predaje rješenja, iako se od svih prijavljenih očekuje da će svoju prijavu shvatiti ozbiljno.

 

Što ako se prijavim za poslovni slučaj, a ne uspijem napisati rješenje?

Ako nakon prijave ne uspijete ponuditi svoje rješenje, LUMEN Business tim vašu će prijavu izbrisati, a time automatski gubiti pravo ostvarivanja certifikata o sudjelovanju (koji se prilaže uz životopis).

 

U kojem formatu predajemo svoje rješenje?

Svoje rješenje tim predaje u formatu koji odredi poduzeće. Ako poduzeće ne odredi točan format predaje rješenja, tim sam odabire koji bi format bio najpogodniji za njihovo rješenje.

 

Kada možemo predati svoje rješenje?

O konačnom datumu predaje rješenja svi će natjecatelji biti pravovremeno obaviješteni putem e-maila, Facebook stranice LUMEN, na uvodnim predavanjima, na štandovima te putem službene eSTUDENT stranice.

 

Trebaju li natjecatelji prilikom predaje rješenja dobiti šifru?

Natjecatelji prilikom predaje rješenja ne dobivaju šifru, već koordinator na njihovo rješenje napiše šifru tima (koju zna samo koordinator) te se rješenja šalju u poduzeća pod tim šiframa. Nakon što poduzeća odluče koji timovi su prošli u finale, koordinatoru javljaju šifre timova te koordinator izabrane timove obavještava o prolasku u finale.

 

Tko donosi odluku o finalistima, pobjednicima?

Odluku o pobjednicima donosi isključivo poduzeće, odnosno stručni žiri poduzeća koji je najbolje upoznat s konkretnim problemom poslovnog slučaja.

 

Kako ćemo mi biti sigurni da će poduzeća pravedno ocijeniti rješenja?

Rješenja će biti pravedno ocijenjena jer poduzeća nemaju uvid u podatke (ime, prezime, fakultet i sl.) članova tima, odnosno prilikom ocjene i rangiranja, za poduzeće su sva rješenja anonimna.

 

Kako ćemo znati da smo prošli u finale?

Obavijest o ulasku u finale svi natjecatelji koji su predali rješenja dobiti putem e-maila.

 

Što kada uđem u finale?

Finalisti su dužni svoje rješenje fizički predstaviti uz pomoć prezentacije članovima stručnog žirija poduzeća u dogovoreno vrijeme na dogovorenom mjestu prema detaljnim uputama koordinatora poduzeća. Ako postoji potreba za doradom rješenja, finalisti će o tome biti na vrijeme obaviješteni.

 

Tko smije prisustvovati prezentacijama finalista?

Prezentacijama finalista prisustvuju članovi tima, stručni žiri poduzeća i koordinator LUMEN Business tima.

 

Trebaju li svi članovi tima prezentirati rješenje ako je tim prošao u finale?

Svi članovi tima nisu obvezni prezentirati rješenje pred stručnim žirijem poduzeća, dovoljno je da to bude jedan član.

 

Možemo li na prezentacije ponijeti svoje prijenosno računalo?

Ako poduzeće nema ništa protiv, na prezentaciju finalnih rješenja možete ponijeti svoje prijenosno računalo.

 

Dobijem li išta ako nisam ušao/la u finale, a predao/la sam rješenje poslovnog slučaja?

Ako vaše rješenje nije ušlo u finalni krug natjecanja, a predali ste ga, dobit ćete certifikat o sudjelovanju u LUMEN Business natjecanju.

 

Kada ćemo dobiti certifikate?

Certifikate o sudjelovanju u natjecanju finalisti će dobiti na Završnoj ceremoniji, a svi ostali po završetku svih obveza LUMEN Business natjecanja.*

*Za obavijesti o vremenu i mjestu podizanja certifikata pratite našu Facebook i Web stranicu. Business tim se obvezuje organizirati dva termina za podizanje certifikata, a nakon toga ne odgovaramo za preostale certifikate. Ako niste u mogućnosti podići certifikate, isti vam se mogu poslati e-mailom.